Rádi vám poradíme: +420 606 469 842| myga@seznam.cz
Rádi vám poradíme: +420 606 469 842| myga@seznam.cz
Níže jsme pro Vás připravili odpovědi na otázky týkající se odstoupení od smlouvy.
Formulář pro vrácení zboží je ke stažení ZDE.
V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 dnů od data převzetí zboží.
Pokud nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení od smlouvy Vám nevzniká.
Rozhodnete-li se využít tohoto práva, odstoupení od smlouvy je nutné nám odeslat nejpozději 14. den od převzetí zboží. Se zbožím je zároveň nutné zaslat vyplněný formulář pro vrácení zboží - ke stažení zde.
Odstoupení od smlouvy a zboží zasílejte výhradně na adresu:
MYGA, s.r.o.
Na Člunku 4
58601 JIHLAVA
V případě zasání do Boxů (Balíkovna / GLS Parcelshop) zasíejte na tuto adresu: AlzaBox Jihlava (Tesco), Brněnská 4971/74, 586 01 Jihlava
V případě Z Boxů Zásilkovny: Z-BOX Jihlava, Brněnská 5482/76 (SIKO)
Peníze za zboží Vám zašleme zpět na bankovní účet nejpozději do 30 dnů od doručení Odstoupení do smlouvy. Náklady na vrácení zboží jsou na straně kupujícího.
Vracení peněz za dopravné není možné!
Zboží si můžete vyzkoušet, nemělo by však dojít k jeho zjevnému použití nebo opotřebení a pošpinění. Poškozené zboží neuznáváme a zasíláme zpět.
Není možné vracet vyzkoušené punčochové a ponožkové zboží z důvodu vytahání!
U spodního prádla je nutné dodržet přísná hygienická opatření při zkoušení - prádlo se zkouší vždy na vlastní spodní prádlo, nikdy ne na holé tělo! Nejsou-li tyto stanovené hygienické podmínky dodrženy, jednalo by se již o zboží, které nelze znovu prodávat na základě směrnice 97/7/ES o ochraně spotřebitele.
Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu nelze, pokud bylo zboží již částečně spotřebováno. Nelze také odstoupit od smlouvy u zboží, jehož charakter to vylučuje, zejména z hygienických důvodů (např, punčochy, punčochové kalhoty, ponožky, apod.). Pokud bude vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, může prodávající uplatnit náhradu škody.
K vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku. Je možné zaslat pouze vyplněný formulář pro vrácení zboží.